.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گسترش بیابان ها در گلستان نگران کننده است

معاون استاندار گلستان گفت: در استان بر اساس آمارها گسترش بیابانها بیش از گذشته وجود دارد و نگرانی ایجاد کرده و در سند چشم انداز توسعه نیز بدان توجه شده است.

به گزارش مهر، عبدالرضا دادبود بعد از ظهر چهارشنبه در گردهمایی روز جهانی مقابله با بیابانزایی در گرگان افزود: در حال حاضر اهمیت بحرانهای طبیعی نسبت به گذشته بیشتر احساس می شود و جای نگرانی وجود دارد و فقط با آگاهی های عمومی در کنار ضوابط و چارچوب هاست که می توان از پیامدهای آن جلوگیری کرد.

وی گفت: پیشگیری از تخریب سرزمین و تغییرات ایجادی در منابع طبیعی و مناطق آسیب پذیر از دیگر اقداماتی است که می تواند مخاطرات طبیعی را کاهش دهد.

دادبود با بیان اینکه برخلاف اقدامات انجام شده در این زمینه ها، هنوز موفق نیستیم، افزود: با آسیب شناسی دستگاههای مرتبط و استفاده از رویکردهای جدید، راهکارهای اجرایی و برنامه های بلند مدت می توان از بروز اتفاقات طبیعی آینده پیشگیری کرد.
معاون عمرانی استانداری گلستان با اشاره به حساسیت وقوع بحرانهای طبیعی در کشور و استان، اظهارداشت: تنها از طریق اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه است که می توان پیامدهای آن را کاهش داد.

27 خرداد برابر با 17 ژوئن روز جهانی مقابله با بیابانزایی نامگذاری شده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.